Brev:
Introducering af mad
22. maj 2013
Alder:
4 mdr.
Introducering af mad
Kære Helen,
Jeg vil spørge dig til råds omkring introducering af skemad.
1. spørgsmål: Vi har begge allergi - høfeber og i den forbindelse allergi overfor relaterede fødevarer såsom nødder og æbler mv. I den forbindelse vil vi spørge dig til råds omkring, hvad der er bedst at introducere vor datter for nu hun skal til at starte med skemad?
2. Hvornår? Hun er lige 4 måneder nu og har dejlige babyelastikker rundt omkring og virker endnu ikke synderligt interesseret i vores mad. Hvornår bør vi begynde med et måltid skemad? Hvilket måltid bør det være af hensyn til hendes fordøjelse mv.?
3. Er der noget vi bør holde os fra? Nu advares der jo mod risgrød og riskiks mv.?
Tak for en altid inspirerende hjemmeside
Med venlig hilsen
endnu en mor