Brev:
Hvornår kan hun lægges for natten?
22. maj 2013
Alder:
4 mdr.
Hvornår kan hun lægges for natten?
Kære Helen,
Jeg skriver nu for at spørge dig til min datters søvnvaner. Hun er nu lige 4 måneder og jeg kan mærke, at der sker præcis det som du skriver om i din bog om søvn, at hun nu kan være oppe længere. Den bliver nogle gange 21.30 før hun er grydeklar.
Jeg oplever dog desværre for tiden, at hun sover en længere lur om aftenen ved 18-19 tiden og så er frisk til kl.22. Dette er oftest i forbindelse med, at hun ikke har sovet nok i løbet af dagen, hvilket jeg ellers forsøger at få hende til uden held. Hun bliver pjevset og vi kan bruge hele aftenen på at få hende til ro. Oftest virker hun faktisk træt omkring 20 tiden, hvor jeg tidligere lagde hende, men hun er ikke træt nok til at komme i seng. Hvad tænker du jeg kan gøre?
Med venlig hilsen,
En bekymret mor