Brev:
Falder i søvn ved brystet
22. maj 2013
Alder:
4 mdr.
Falder i søvn ved brystet
Kære Helen,
Jeg skriver nu til dig med et spørgsmål angående det, at min datter oftest falder i søvn ved brystet. Jeg har læst din bog omkring søvn og om søvn associationer og her gælder det for min datter, at hun oftest kun kan falde i søvn ved brystet. Det sker ved, at hun beder om mad og så falder hun stille og roligt i søvn mens hun spiser. Hun kan nogle gange godt falde i søvn mens jeg går tur eller på armen, men det er oftest i forbindelse med hun ammes.
Jeg har forsøgt at prøve at lægge hende om aftenen lige inden, hun falder helt i søvn, men så brokker hun sig og falder først til ro, hvis hun igen kommer til brystet. Det er en meget svær vane at vænne hende fra, da jeg jo også gerne vil sikre mig, at hun får det mad hun skal have inden hun skal sove, så hun sover længere tid ad gangen.
Hvad kan jeg gøre?
Med venlig hilsen,
en mor