Brev:
Vågner tidligt
22. maj 2013
Alder:
14 mdr.
Vågner tidligt
Hej Helen
Tusind tak for dit sidste svar, du ramte plet. Vores søn udvikler sig rigtig hurtigt for tiden, så der sker rigtig meget.
Vores søn er nu flyttet ind på eget værelse, men vi oplever, at han nu vågner kl. 5.30, og han plejer at sove til kl. 7. Hvordan kan vi få ham til at sove lidt længere. Vi har taget ham ind til os, når han vågner, og så har han puttet med os. Vi giver ham nærhed, men leger ikke med ham eller lign. Vi prøver at signalere, at man skal sove videre.
Vi er lidt usikre på, om det er den rigtige måde at tackle ham på. Men jeg synes også, det er synd at lade ham ligge i sengen og snakke.
Kan du hjælpe os?
Med venlig hilsen
Rikke