Brev:
D-dråber?
22. maj 2013
Alder:
12 mdr.
D-dråber?
Kaere Helen,
Kan boern faa for meget D-vitamin?
Vi bor, som du ved I Afrika, lige ved aekvator og vores datter er halvt Afrikaner og halvt Europaeer. Hun er dog meget lys I det, da farens morfar ogsaa var europaeer. Hun bruger ikke solcreme naar hun leger ude og er aldrig blevet forbraendt. Hun ligner vel en der lige er kommet hjem fra 2 ugers charterferie med solbadning. Jeg har givet hende D-draaber indtil nu, men er blevet I tvivl om det er noedvendigt og om det maaske ligefrem kan vaere skadeligt?
Saa skal jeg fortsaette med D-draaber eller droppe dem?