Brev:
Kostplan til 4 mdr´s alderen
23. juli 2003
Alder:
4 mdr.
Kostplan til 4 mdr´s alderen
Kære Helen.
Vil du være behjælpelig med at sammensætte en kostplan til Mikkel. Han er lige blevet 4 mdr, og har udelukkende fået MME den sidste måned. Han spiser ca 200ml hver 3 time. Jeg har idag givet ham lidt hirsegrød med æblemos, det kunne han godt li.
Kærlig hilsen
Janne.