Brev:
Sover for lidt - 6 mdr.
20. maj 2013
Alder:
6 mdr.
Sover for lidt - 6 mdr.
Kære Helen.
Vores pige sover for lidt. Hun bliver puttet kl 19 og står op 4.30. Det er godt nok noget der tager hårdt på os som forældre for hun sover heller ikke så meget i løbet af dagen, så der kan man heller ikke få indhentet. Lad mig beskrive gårsdagens forløb.
04.30 - Hun vågner og bliver ammet - her sover hun ikke videre, men jeg ligger hende i slyngevuggen og vugger en time hvorefter hun sover 20 min. Her er mor træt og ret depri over at projektet ikke havde et bedre udfald.
07.00 Hun får havregrød 1 dl og spiser det hele.
07.30 Ammer jeg hende og hun ligges ud i barnevogn til lur - normalt kan vi ligge hende uden at køre hende, men det kan vi ikke mere. Jeg bruger en time hvor jeg står og vugger ude foran huset, efter en time tager min mand over, men efter 30 minutter opgiver vi projektet, nu er klokken 9.00
9.30 Får hun 2 spsk frugtmos med en halv banan - spiser det hele, samt en tvebakke og tygge i.
11.00 1 dl øllebrød med 2 isterninger ærtepure blandet i - hun spiser det hele. 11.30 hun er træt jeg ammer hende og hun falder i søvn mens hun spiser - det sker bare ellers aldrig, men nu hun da træt.
11.30 vi bærer hende ud i barnevogenen og hun SOVER efter 30 min vågner hun. Hun er træt det er tydeligt at se, min mand står og vugger barnevogenen i 20 min men hun falder ikke i søvn.
13.30 hun får 1 dl hirsegrød - hun spiser det hele.
14.00 ammer jeg hende - vi har gæster og skal ud og gå med hende, hun falder i søvn 14.15 og sover 1,5 time.
15.00 Hun får lidt frugt mos og en tvebakke og jeg ammer hende, hun er tydeligvis ikke sig selv, hun brokker sig ved amning og det er hårdt.
17.30 Grøntsagsmos med kødboller i - hun spiser det hele.
19.00 Hun puttes
02.00 Ammes...
04.30 GODMORGEN...
Vi laver en fordelingsordning, så vi tager en morgen af gangen, da min mand også nu er på Orlov, men jeg kan ikke indhente noget søvn, da det hele sejler og jeg har en stor dreng der kl 15.00 bliver hentet fra BH...
Hun sover fra 19 til 04.30 og så 1,5 i løbet af dagen... Hjælp hvad gør vi? Jeg har din bog om søvn, men kan ikke lige finde det jeg skal bruge til at rette ind i dette umulige projekt.
Mange hilsner
en meget træt mor og far...