Brev:
Nægter flasken - 5 mdr.
17. maj 2013
Alder:
5 mdr.
Nægter flasken - 5 mdr.
Hej igen :)
Nu bliver jeg jo nødt til at få et par råd igen.. :)
Har før haft skrevet til dig ang min søn og hans spisevaner- han er og har hele tiden været en sulten dreng, spiser pt grød ved ca 11 tiden (en god portion) og grøntsagsmos ved 18 tiden (ligeledes en god portion).. han har altid været glad for sin flaske, falder ofte i søvn til den (os selvom det ikke er sove tid- vågner så op når flasken er tom).
Men den sidste uge har det været en kamp at få ham til at tage flasken, han græder/brokker sig og gider ikke sutte) han er ligeglad med at have den i munden, men gider bare ikke sutte.. Jeg har forsøgt at skifte suttehovedet ud med et større hul, men det hjælper ikke, hans mme er ikke skiftet ud med et andet mærke eller noget som man ellers ku tro.. alt er som det plejer, bortset fra han ikke gider den...
Har du et par råd? (han er endnu ikke så god til at drikke af alm kop, så han ville ku drikke en hel flaske på den måde.)
Har du andre råd til hvad jeg må begynde at give ham af alm mad? Han er meget nysgerrig på vores andres mad og nyder når han får ske mad, og vil gerne selv hjælpe med både skeen og koppen, når han skal drikke..
Han er 5.5 mdr vejer 8400g og er 73 lang. :) (ja så han mangler jo ikke rigtig noget, men er jo stadig for lille til at undvære sin flaske...
En sidste ting, må jeg snart begynde at give ham lidt grød om morgenen ? (i så fald, hvilken slags)
Venlig hilsen
Nanna