Brev:
Søvnmønster for baby 3 mdr.
3. maj 2013
Alder:
11 mdr.
Søvnmønster for baby 3 mdr.
Hej Helen.
Tak for en god brevkasse.
Jeg skriver vedr. min datter der er knap 12 uger. Hun har altid sovet fint om natten og gør det stadig. Men det jeg er bekymret for er, om hun sover for længe om natten. Hun får MME og får sin sidste flaske kl ca 19-20. Herefter sover hun så fra kl ca 21 til kl ca 03.30, hvor hun får flaske igen. Altså et stræk på 8,5 timer uden mad. Er det ikke alt for længe for sådan en lille pige? Om dagen spiser hun i intervaller på 2-2,5 time, og virker meget sulten. Bør jeg måske give hende lidt mere i den sidste flaske, så jeg ved hun har rigeligt i maven til den lange lur? Hun får pt 7 gange 120 ml pr døgn.
Desuden vil jeg høre om det er normalt at være så lidt vågen som hun er? Hun er vågen ca 6 timer i døgnet hvor hun er frisk og oplagt og pludrende. Hun er vågen MAX en time ad gangen, hvorefter hun bliver meget træt og pylret. Hun sover 4 lure i løbet af dagen plus den lange om natten.
Hilsen