Brev:
Hvad er Gluten
22. juli 2003
Alder:
4 mdr.
Hvad er Gluten
Kære Helen
Min lille dreng er nu 4 mdr. Han har idag fået hans første grød, det var en hjemmelavet hirsegrød med smør og MME, og en klat æblegrød, og han købte den *ss*.
Jeg støder ofte på ordet gluten, er det æg? Det er ikke nemt at undgå hvis man ikke helt præcist ved hvad det egentlig er, og i hvilke produkter det forefindes.
Kærlige hilsner Janne.