Brev:
Urtete
22. april 2013
Alder:
20 mdr.
Urtete
Hej Helen,
Lige et hurtigt spørgsmål.
Jeg er tidlig gravid og døjer med kvalme og svimmelhed, og væmmes ved postevand (som jeg ellers plejer at drikke meget af). Jeg har så lavet noget urtete, eller snarere blomster/frugt-te, det er en fra Celestial Seasonings og der er ikke meget urt over den. Der er måske en halv tsk honning og et par krystaller havsalt i pr. liter, og så afkøler jeg det, så får jeg væske med noget smag uden at jeg drukner min kvalme i sød saft.
Meeen, min datter på 20 måneder synes, at det er den mest spændende ting, hun nogensinde har opdaget, og plager om at drikke det. Hun får ellers kun vand eller mælk at drikke. Gør det noget hvis hun får sin egen lille børnekop (ca. 125 ml) med det? Det er uden koffein og sukkerindhold er som ovenfor, og som sagt, ikke rigtig nogle "urter", kun frugt og blomster.
Tak for det.