Brev:
Putning, når far skal gøre det og mad
19. april 2013
Alder:
6 mdr.
Putning, når far skal gøre det og mad
Hej igen igen Helen.
Jeg har brug for et råd mere angående putning af vores søn, når far skal gøre det.
Vores søn græder hver gang han skal sove, ikke så længe når jeg gør det - måske 5 minutter. Men når far skal putte, græder han ofte en halv til en hel time. Jeg går til håndbold en gang om ugen, så der SKAL far kunne putte. Hvad kan vi dog gøre? Vi har prøvet dine råd med, at give sutteflasken i sengen osv. Men det hjælper ikke.
Han vågner ca. 2 gange om natten, men kan vi nu begynde at trappe ud af amningerne, så det kun er vand om natten? Evt. vand i sutteflasken, så vi ikke behøves tage ham op af sengen?
Og så lige et lille spørgsmål vedr. mad
Mht. jern. Min søn får ikke helt 400 ml. modermælkserstatning om dagen - jeg ammer ham fuldt ud, men til nat får han ca. 200 ml. MME og så får han MME i hans grød. Men han kommer kun af med afføring en gang om ugen, så tænker jern vil forværre hans afføring endnu mere?
Hvor lang tid kan jeg give min søn grød endnu - hirse,- majsgrød osv?
Når jeg laver grød og grøntsagsmos, er det så en god idé at tage MME pulver i svarende til den mængde vand der er i?
Det var en masse spørgsmål, glæder mig til dit svar.
Glade hilsner fra Janni