Brev:
Vågner og søger mors hænder
17. april 2013
Alder:
11 mdr.
Vågner og søger mors hænder
Hej Helen
Jeg har tidligere skrevet til dag ang min datter og dårlig nattesøvn. Jeg et som sagt blevet skilt fra min mand, da min datter var 6 mdr.
Hun er nu startet i vuggestuen og det går rigtig godt. Hun er tillidsfuld, kan nemt trøstes. Så jeg er meget lettet over at vi har klaret første år. Problemet er at hun stadig vågner meget op, både om aftenen og om natten. Hun søger mine hænder, og vil holde fast uden, selvom at hun kommer over og ligger ved siden af mig. På mandag starter jeg job, og det bliver simpelthen nødt til at stoppe. Hvordan vender jeg hende af med hænderne?
Lige nu får hun flaske i mine arme og så ligger jeg hende i sin seng. Prøver at tage hende på kroppen i stedet for at hun holder fast i hænderne. En time senere vågner hun, og så kan jeg kun få hende til ro ved at give hende mine hænder at holde, og så kan jeg fortsætte sådan i lang tid.
Hun har nu været i vuggestuen i næsten 2 uger.
Med venlig hilsen
M