Brev:
Powernapper
17. april 2013
Alder:
5 mdr.
Powernapper
Hej Helen.
Ja så skriver jeg igen;-)... Men den seneste ugen har min datter lavet sin ellers fine rytme om. Hun plejer at sove 3 lurer om dagen, to lange og en kort...
Men nu er hun begyndt at Powernappe og når jeg lægger hende ud ved jeg aldrig hvor lang en lur hun tager... hvilket gør det ret svært for mig selv af sove i løbet af dagen.
Men den sidste uges tid eller to har en eller to af lurerne kun været på en halv time, hvilket jo så gør hun kommer til at have 4 lurer i løbet af dagen for ellers ville hendes sengetid komme til at ligge meget tidligt.
Jeg ved ikke hvad jeg kan gøre... ville meget gerne undgå at skulle ud og gå med barnevognen hver gang da jeg som sagt også gerne vil sove lidt.
Jeg har også prøvet at lade hende ligge indenfor i sin seng, men der vågner hun også efter en halv time.
Jeg prøver stadig at få det til at passe med ca 5 timers dags søvn... nogle gange bliver det lidt mere andre lidt mindre... men selvom jeg synes hun får mere vågen tid bliver hendes natte søvn ikke bedre, som jeg ellers håbede:-(
Hun sover stadig meget uroligt og vågner mange gange.
Nogle gode råd?
Hun er en aktiv men glad pige der ikke gider ligge stille, hun vil meget gerne stå op og hoppe meget. Hun elsker at ligge i sin gynge og få en svingtur.
Håber du kan hjælpe os... og bliver det med natte søvnen altid ved med at være sådan?
Hilsen en træt mor;-)