Brev:
Flad fod hvornår?
12. oktober 2004
Alder:
10 mdr.
Flad fod hvornår?
Kære Helen
Hvornår skal min lille prins støtte på flad fod han er 10 mdr og står kun på tæer og kan ikke stå selv ved noget endnu.
Gitte