Brev:
Overnatning ude
12. oktober 2004
Alder:
5 mdr.
Overnatning ude
Jeg har en søn på 5 mdr. Han er født 7 uger for tidligt, så jeg er meget opmærksom på de specielle behov, han i nogle situationer har.
Jeg er i tvivl om, hvornår jeg med god samvittighed, kan lade ham blive passet ude med overnatning. Det skulle være hos mine forældre som vi jævnligt er sammen med og som han derved kender godt.
Jeg ammer stadig, så jeg vil under alle omstændigheder vente til jeg måske kun ammer x 2 i døgnet. Men hvor gammel vil du mene, at han skal være før det er fair overfor ham?