Brev:
Når kun far kan putte
10. april 2013
Alder:
4 mdr.
Når kun far kan putte
Hej Helen.
Her er endnu et spørgsmål.
Herhjemme har det i lang tid været far som har været den der puttet fordi det lige som var hans mulighed for at få lidt tid med hende. Men nu er vi i den situation at han skal væk nogle dage og det er mig som skal putte. Vi prøvede i går at det var mig som puttede og det endte bare i fuldstændig skrig og skrål og så måtte far overtage og det gjorde mig lidt ked, for hvad gør jeg så lige når han ikke er der...
Hilsen H