Brev:
Min pige på 7 mdr. har hård mave
22. juli 2003
Alder:
7 mdr.
Min pige på 7 mdr. har hård mave
Hejsa!
Jeg har skrevet før. Nu er min datter på 7 måneder endelig begyndt at spise andet en mme igen. Hun er dog stadig ikke så vild med skemad, mens rugbrød er det store hit.
Mit spørgsmål er om hun nu behøver at ha afføring hver dag? Samtidig er hun begyndt at have en smule hård mave. Hun laver små hårde "pølser".
Tak for en rigtig god brevkasse.
Kærlig hilsen Mette