Brev:
Skal køres i søvn i barnevognen
8. april 2013
Alder:
7 mdr.
Skal køres i søvn i barnevognen
Kære Helen
Min dreng skal køres i søvn i barnevognen!
Fra lille har vi bare kunne ligge ham ud og så faldt han selv i søvn men.
Da han var omkring 3 måneder fik han voldsomme øreproblemer og skreg og skreg dag og nat både i sengen og barnevognen. Han fik lagt dræn og sover nu godt i sin seng.
Men!!! Han kan ikke sove i barnevognen mere med mindre vi køre/ vugger ham i søvn! Han skriger indtil at vi kører med ham!
Jeg ved at når han skal starte i vuggestue osv er der ingen der kan køre med ham og derfor vil jeg nu igang med at lære ham at blive glad for barnevognen igen.
Men hvad skal jeg gøre?
Vi har prøvet at stå ved siden af, snakke, synge, sige shh osv.
Vi har parkeret ham under et træner han kan se op på det (har hjulpet nogengange)
Ha du nogen råd til, hvordan vi lære ham at sove uden vi skal vandre med ham??
Med venlig hilsen
En mor som vandrer 2-3 gange om dagen.