Brev:
Grød og afføring - 4 mdr.
10. oktober 2004
Alder:
4 mdr.
Grød og afføring - 4 mdr.
Hej Helen
Jeg er opstartet med grød for 1½ uge siden. På en dag spiser han ca. hvad der svarer til 1/4 portion. Han har ikke haft afføring i 4 dage.. er det normalt...? Han virker ikke generet af det.