Brev:
Vil du opstille en dagsrytme?
3. april 2013
Alder:
4 mdr.
Vil du opstille en dagsrytme?
Hej Helen - igen igen;-)
Vil du ikke prøve at opstille en dags rytme for vores datter.
Hun står op mellem 6.30-7 og kommer i seng mellem 19-20.
Hun kan være vågen mellem 1 1/2 - 2 timer.
Hun er en meget aktiv pige og gider helst ikke ligge ned:-)
Hun er 4 mdr en halv måned.
Vil meget gerne se dit forslag til hvordan vores dag kunne se ud.
Hilsen H