Brev:
Spise hele kødstykker
1. april 2013
Alder:
9 mdr.
Spise hele kødstykker
Kære Helen.
Da jeg har en dreng på 3, der ikke spiser hele kødstykker såsom kylling, men kun pølser, frikadeller og ligende (og faktisk ikke spiser super meget kød), tænker jeg lidt over hvad/og hvornår jeg skal være opmærksom på at lillesøster på snart 10 måneder ikke bliver lige så angst for kød, synes jo han har fået det tilbudt lige siden han var lille.
Kan se i din bog, at det burde være snart at hun kunne spise f.eks. kogte kyllingestykker, mørbradbøffer, snitzler og ligende? Hun spiser jo gerne alt det (hakke)kød/pålæg hun får i øjeblikket.
Hilsen