Brev:
Spiser sjældent kød
28. marts 2013
Alder:
16 mdr.
Spiser sjældent kød
Hej Helen :)
Hurtigt spørgsmål, der muligvis ikke kun kræver et hurtigt svar :)
Vores datter på 16 mdr. spiser sjældent kød.
Hvornår skal vi begynde at "kræve" at hun spiser en eller anden form for kød?
Det skal siges at hun spiser rigtig godt ved alle måltider, og en sjælden gang også spiser kylling eller kødsovs, men hun vælger altid pasta fremfor kød.
Hilsen