Brev:
Har svært ved forstå min søn
24. marts 2013
Alder:
2 år, 9 mdr.
Har svært ved forstå min søn
Hej Helen
Jeg har en søn på 2 år 9 mdr. Vi har svært ved kommunikere med ham nogle gang. Der er som om han ikke vil hører el kan ikke hører hvad vi siger til ham. Plus han bliver meget sur, hvis det ikke gå efter hans hovede. Så stiller han op og råber. Hvis jeg siger stop til ham, siger han stop tilbage til mig. F.eks. Stop mor el stop far. Han kan også godt sige, ikke sur mor vel mor. Jeg bliver ked af, jeg ikke lige ved hvordan jeg skal forholde mig til at opdrage mit barn. Når jeg ikke følger jeg kan komme ind til ham.
Det skal også siges han er meget aktive og kan godt li bruge sin krop. Men vi går ikke til noget med ham i nu. Da vi synes det er lige tidlig nok. Også fordi han er også en person som har meget brug for tryghed, hvis han skal prøve noget nyt. Men han er samtidig nysgerrig på livet og for det mest er han glad.
Jeg vil bare kunne forstå min søn bedre og give han en god opdragelse. Så han bliver klar til livet som voksen.
Håber du kan give mig nogle gode råde til det.
Hilsen
Mor