Brev:
Søvn nok
23. marts 2013
Alder:
5 år, 3 mdr.
Søvn nok
Kære Helen.
Igen og igen læser jeg hvor vigtigt det er, at børn får nok søvn understøttet af en masse statistikker. Vores søn på fem bliver ligger i sin seng hver aften kl 19.30 men sover tit først kl 20. Han vågner frisk og glad hver morgen kl 6. Ud fra statistkkerne er 10 timer ikke nok for en fem årig... Men hvad mere kan vi gøre? Vi kan jo ikke tvinge ham til at sove mere.. har du nogle råd?
Han trives super godt og spiser sundt og varieret.
Med venlig hilsen