Brev:
Jeg ammer men taber mig meget i vægt
22. juli 2003
Alder:
4 mdr.
Jeg ammer men taber mig meget i vægt
Jeg har en datter på 4 måneder og jeg ammer hende stadig fuldt ud.
I øjeblikket føler jeg, at hun tapper mig fuldstændigt for energi.
Jeg føler mig fysisk træt og til tider en smule svimmel.
Selv om jeg spiser mere end jeg plejer taber jeg mig stadig og er nu under den vægt jeg havde inden jeg blev gravid.
Er der noget man kan gøre for at få mere energi? Jeg synes, at det er ved at være lidt frustrerende at være konstant træt.
Med venlig hilsen
Førstegangs moderen