Brev:
Den første skemad
21. marts 2013
Alder:
4 mdr.
Den første skemad
Kære Helen
Vores lille dreng er snart 4 måneder. Han får mme, da amningen desværre ikke fungerede. Han har tidligere fået flaske kl. 19 og sovet til kl. 01:30 derefter flaske igen og sovet til kl. 06:00. Men nu vågner han hver 2-3 time. Han bliver snart 4 måneder, og jeg vil gerne begynde at give ham skemad/vælling. Men hvor meget må han få?
Jeg har læst, at det maks er 2 måltider om dagen, men er det inkl. vælling op til natten? Jeg påtænker, at give ham grød ved frokosttid og grønsagsmos til aftensmad (når han har vænnet sig til det). Men må jeg så også gerne give ham vælling inden han skal sove?
Bedste hilsner
Mor