Brev:
Vil ikke tage sutteflaske
21. marts 2013
Alder:
5 mdr.
Vil ikke tage sutteflaske
Hej Helen
Vi har en dreng på 5 måneder, født 7 uger prematur.
Jeg ammer ham stadig fuldt ud da han har haft mange maveproblemer de første tre mdr pga umodne tarme. Faktisk sov han de første tre måneder sjældent mere end en time pga ondt i maven resten af tiden skreg han.
Han er nu igen begyndt at sove dårligere om natten og virker mere sulten. Jeg kunne godt tænke mig at prøve med MME inden vi starter på grød for at se om det kan gøre ham mere mæt. Men han vil ikke tage en sutteflaske. Vi har prøvet om dagen inden bryst, efter en smule bryst så den værste sult er stillet, om natten halv sovende og om dagen vågen.
Vi har også prøvet begge to.
Hvad gør vi nu?
Med venlig hilsen
Pernille