Brev:
Putning mv
20. marts 2013
Alder:
3 mdr.
Putning mv
Kære Helen.
Nu er jeg her igen med spørgsmål ..
Min datter er netop blevet 3 mdr.
Aftenputningen går pt helt fint. Hun er træt ved ca 19 tiden. Får naturligvis bryst. Falder i søvn efter ca 10 min til 20 min. Herefter ligger jeg hende i liften, som hun sover i. Den står på min seng. Hun kan godt lige vågne op når jeg flytter hende. Kigge på mig, men lukker hurtig øjne i igen, når hun får sut. Jeg forlader værelset og skal så ofte have sutten et par gange den næste halve times tid. Hun er først for et par uger siden begyndt at tage sutten. Før da tog aften putningen meget længere tid. Jeg blev ofte nødt til at lade hende ligge længere ved brystet og når jeg så flyttede hende blev jeg ofte nødt til at vugge hende/liften. Det kunne nemt tage mere end en times tid. Så synes jo at det går meget nemt nu ..
Mit spørgsmål er .. Skal jeg prøve at ligge hende fra mig inden hun falder i søvn ? Tænker at det på sigt vil være nemmere. Også når jeg ikke ammer længer eller hvis hun skal passes. Eller er hun så lille endnu, at det fortsat er fint hun falder i søvn ved brystet ?
På forhånd tak for svar