Brev:
Nætter, søvn og aftenflaske
19. marts 2013
Alder:
18 mdr.
Nætter, søvn og aftenflaske
Hej Helen.
Et spørgsmål mere, som jeg håber du kan hjælpe med :-).
Vores yngste dreng på 1½ år har altid haft bøvl med at sove, men efter kiropraktor og dræn i ørerne og mange frustrerede nætter, går det efterhånden nogenlunde.
Det eneste vi nu tumler med er, at han stadig får en flaske med lun letmælk, inden han bliver lagt i egen seng ca kl 19, og at han efter 1-3 timer vågner og kun lader sig formilde af, at komme med ind i vores seng, hvor han så sover nogenlunde indtil ved 5-6 tiden.
Vi kan godt leve med det, men vil jo allerhelst ud over ihvertfald turen ind i vores seng.
Det skal siges, at vi ikke har haft det helt store overskud til at tage "kampen op" med de dårlige vaner mens han sov rigtig dårlidt. Der er stadig ikke super meget overskud, men vi tænkte, at hvis vi nu fik lidt gode råd til, hvordan det bedst lykkes at få ham til at sove i egen seng uden flaske, så så var odds'ne da lidt bedre, når vi skal tackle det.
Tak for en super brevkasse.
Med venlig hilsen
De søvnige forældre