Brev:
Hvornår stopper man med modermælkserstatningen?
14. marts 2013
Alder:
10 mdr.
Hvornår stopper man med modermælkserstatningen?
Hej Helen.
Jeg har lige et spørgsmål om, hvornår du anbefaler at man helt stopper med at give modermælkserstatning?
Min datter er lige nu 10,5 mdr. og får flaske kl ca. 19, ved putning og så igen ved 22.00 tiden hvor hun vågner og søger flasken.
Tager jeg først den ene fra hende og så den næste? Og hvilke alder skal hun have.
Hun spiser fint gennem dagen, men kan bestemt ikke undvære flaskerne lige nu.
Kærlig hilsen
M