Brev:
Mit barn sover uroligt
10. marts 2013
Alder:
4 mdr.
Mit barn sover uroligt
Hej Helen.
Min lille dreng på 4 måneder er begyndt at sove rigtig dårligt om natten, han har sovet natten igennem siden han var ca. 1 måned, men nu er han begyndt at vågen flere gange om natten og beklage sig (ynge) og små græde, men han er ikke rigtig vågen og når jeg så har prøvet at give ham en flaske, fordi jeg troet han var sulten, gider han enten ikke have den eller så kaster han det hele op bagefter. Men hvad skal jeg gøre, er ved at være træt af og vågne hele tiden for at kigge til ham og give sut og så går der et stykke tid og så sover han igen og så sover han ca. en time og så er vi samme tur igennem indtil vi står op??????
Et andet spørgsmål er hvornår skal jeg til at give ham noget andet og spise udover modermælkserstatning og hvad er bedst og starte med? og nogle siger jeg skal til at give ham vælling som hans aften/nat flaske er det rigtig?
Håber du forstår mine spørgsmål og kan hjælpe mig lidt. :-)
Hilsen
Louise