Brev:
Mistet interessen for mme
10. marts 2013
Alder:
6 mdr.
Mistet interessen for mme
Kære Helen
Jeg har en datter på knap 6 mdr, hun begyndte at få grød da hun var lidt ældre end 4 mdr. Hun er meget glad for sin grød og får og kartoffelmos og grøntsagsmos om aftenen.
Den sidste uges tid har hun ikke gidet sin mælk. Hun drikker måske sammenlagt 200-250 ml om dagen, hvor hun førhen var meget glad for mælken.
Er det normalt og er det okay, at hun ikke vil have mælken?
Jeg er lidt bange for om hun får nok væske. Hun får vand til hendes grød og mos, men det er begrænset hvor meget.
Med venlig hilsen
Tanja