Brev:
Søvn, når vi flytter og mad
10. marts 2013
Alder:
18 mdr.
Søvn, når vi flytter og mad
Hej Helen.
Vi skal lige om lidt flytte til en anden by dvs. nyt hus, ny vuggestue, nye omgivelser. MEN: Nu bliver der et værelse til begge piger. Leonora (18 måneder) sover stadig dårligt og vågner mange gange om natten og ender altid i vores seng. Mit spørgsmål er, om hun fortsat skal sove inde på vores værelse, når vi flytter? I starten måske? Eller skal vi prøve at installere hende på sit eget værelse med det sammen?
MAd: Hun spiser altid godt om morgenen, sparsomt til frokost og vi kan simpelthen kun sjældent få aftensmad i hende. Generelt vil hun gerne have brød, brød og atter brød, men ikke "rigtig" mad. Hun udvikler sig helt normalt og jeg er som sån ikke bekymret, men synes da, det kunne være dejligt, hvis k´hun kunne spise lidt mere varieret. Er det normalt og / eller er der noget vi skal elller kan gøre?
Mange hilsner
Christina