Brev:
Tudkop eller snapsglas?
8. marts 2013
Alder:
6 mdr.
Tudkop eller snapsglas?
Kære Helen,
Du har tidligere hjulpet mig og min dejlige datter - tak for det! :)
Når min datter skal have vand eller mælk til måltidet er jeg i tvivl om, hvorvidt det er smartest at øve det med en tudkop eller et lille glas - jeg har fået anbefalet at bruge et snapsglas...?
Jeg startede med at bruge en tudkop (fra "Avent"), men efter en uges tid oplevede jeg stadig, at min datter mest legede med koppen og ikke rigtig drak af den. Jeg prøvede med et snapsglas, og trods det at det kommer ud over det hele, så vil hun rigtig gerne og det ser ud til, at hun mere drikker det der er i, på den måde...
Hun er blevet ammet 100% indtil nu, da vi ikke kunne få hende til at tage flaske - selvom vi har forsøgt, da jeg havde brug for at min mand kunne hjælpe mig af og til... jeg kunne stadig godt tænke mig at kunne supplere med flaske af og til - hvordan kan det bedst kobles: med tudkop eller snapsglas?
Håber mine spørgsmål giver mening :)
Venlig hilsen
en lidt forvirret mor