Brev:
Mælk og mad
5. marts 2013
Alder:
7 mdr.
Mælk og mad
Hej Helen.
Så er vi rundet de 7 mdr og i følge din bog om mad skal amningerne formiddag og eftermiddag nu erstattes af mad. Min pige ammes stadig midt på natten, derfor er jeg i tvivl om det er rigtigt at fjerne mælken fra dagen? Behovet om natten er reelt, hun tømmer ofte et bryst.
Hvad tænker du, skal jeg stille og roligt alligevel forsøge at få amningerne til at udgå? Gav hende i dag både grød og amning om eftermiddagen, det gik egentligt fint, kunne det være en mulighed eller? Vil jo gerne sikre hendes behov :)
Som et lille sidespørgsmål: vi har lidt problemer med mad i hånden, hun bider det konsekvent over og får store stykker i halsen, ikke så rart, når jeg ikke når at få det ud af munden før hun forsøger at sluge det. Nogle gode råd til hvordan vi løser det? Har givet hende appelsin, melon, pære, peberfrugt og agurk.
Glæder mig til at høre fra dig.
Malene