Brev:
Gåstol, jern og mælkemængde
21. juli 2003
Alder:
6 mdr.
Gåstol, jern og mælkemængde
1) Gåstol - hvornår er det lige man evt. skal begynde at bruge en sådan?
2) Den anbefalede mængde jern, er det et max eller hvad - jeg spørger fordi min datter pt er meget ustabil mht. hvor meget hun drikker i løbet af dagen - nogle dage 300 ml, andre 500 ml - kan jeg godt give 2 dråber jern også de dage hvor hun drikker 500 ml eller hvad?
3) I forlængelse af ovenstående kunne jeg godt tænke mig at vide, om der er et minimum for hvor meget mælk de små poder bør drikke (Emilie er født 16/1-03)? Er 300 ml/døgn + 3 skemåltider (lavet på vand og mme) nok?
Med venlig hilsen
Lene