Brev:
Urolig søvn
18. februar 2013
Alder:
2 mdr.
Urolig søvn
Kære Helen
Min skønne datter på 2 mdr sover nogen gange meget uroligt.
Hun basker rundt med arme, ben og hoved kan også køre fra side til side. Jeg forsøger at putte armene ned under dynen, men der må være lidt udbryder konge i hende .. Oplever det oftest hvis jeg skal putte hende indenfor om dagen eller tidelig morgen.
En anden ting. Jeg har to gange denne uge oplevet at hun ud som lyn fra en klar himmel bliver helt utrøstelig. Hun har ikke været sulten, den ene gang måske lidt overtræt. Men ellers er det kommet hvor hun ellers har været glad og tilfreds. Første gang hun blev så ked af det var hos veninde. Valgte at køre hjem. Hun gik omkuld da jeg kørte. Da jeg halv time senere var hjemme vågnede hun. Smilte. Fik mad og sov så for natten .. Hvad kan skyldes denne pludselig ked af det hed?
Forsøgte med at tage noget af tøjet af hende, gå i et køligt rum, skifte hende osv. Det virkede ikke til at det var hverken en prut eller bøvs der generede hende.
Tak for svar
Hilsens Almas mor