Brev:
Søvnvaner om natten
15. februar 2013
Alder:
5 mdr.
Søvnvaner om natten
Kære Helen
Ja så bliver jeg desværre nød til at spørge dig til råds igen. min lille dreng sov stadig utrolig dårligt om natten! det virker til at han slat sover og slat spiser om natten men dagen er fin.... hvilket jeg ikke helt forstår...
Han er en glad og aktiv dreng om dagen som smiler pludre og generalt bruger sig selv meget. Vi aktiverer ham også så meget som muligt når han er vågen.
Men hvor rytme ser således ud
Står op 7-7.30
formiddagslur 9.30-10 puttes med flaske
op igen 11.00 -11.30 får grød med frugtmos 1/2 dl
eftermiddagslur kl. 13.30-14 puttes med flaske
står op kl 15.30 - 16.00
sen lur 18.00
op kl 18.30 får grønssagsmos 1/2 dl
bad 19.00
puttes til natten 20.00-20.30
og så vågener han ellers HVER time og vil kun sove igen hvis man giver ham en tår mælk fra flasken nogle gange er han helt ulykkelig ..
kl 04.00 har han en vågen periode på næsten en time.... hvor han græder meget og bliver sur over vi prøver at putte ham videre.
Hvad kan vi gøre for at komme ud af denne onde cirkel?? Har også købt din bog om søvn og børn, men ved stadig ikke hvad vi skal stille op!!!
Hjælp!!
Hilsner fra den trætte mor!