Brev:
Hvor meget mælk
14. februar 2013
Alder:
17 mdr.
Hvor meget mælk
Hej Helen
Vi har for første gang i aften, puttet vores 17 mdr gamle datter uden at give hende en flaske. Umiddelbart er det gået fint (hun ligger og synger Bager Bro inde i sin seng, så hun er i godt humør, men sover ikke ;)).
Men spørgsmålet er, at hvis vi tager hendes aftensflaske fra hende, hvor meget mælk bør hun så få i løbet af dagen? Det er jo alligevel knap 150-200 ml vi tager fra hendes dagligt her.
Med venlig hilsen
Mor