Brev:
Kan menstruation give mit barn udslæt?
21. juli 2003
Alder:
3 mdr.
Kan menstruation give mit barn udslæt?
Jeg har en datter på 3½ md. Hver gang jeg får min menstruation (-hvilket jeg allerede har haft tre gange siden fødslen), reagerer hun ved at afvise brystet indtil hun bliver sulten nok.
Men denne gang har hun også fået noget udslæt i panden, tindingerne og bag ørerne. Det er nogle små røde knopper og lidt rødt plamage - ikke voldsomt, men ligner lidt hormonknopper! Kan det komme af at jeg har menstruation?
Hun blev vaccineret for en uge siden og havde lidt feber. Hun havde også lidt feber for to dage siden. Hun virker ikke som om hun er særlig påvirket af det, mere som om hun synes sommervarmen er lidt træls!
Med venlig hilsen
Dorte