Brev:
Natteuro og pjævsede tvillinger II
7. februar 2013
Alder:
11 mdr.
Natteuro og pjævsede tvillinger II
Hej Helen,
Tak for dit svar ang mine tvillinger og deres natteuro. Du forklarer om hvad der er en dårlig søvnrytme og hvad der er gode søvnrytmer og vi ved godt at det slet ikke er hensigtsmæssigt at vi vugger vores søn i søvn. Faktum er at vi har prøvet ALT. Vi ved ikke, hvordan vi skal få gjort puttesituationen mere hyggelig og at sengen bliver et dejligt sted at være.
Vi har forsøgt os med at give ham flasken i sengen og det har også virket, men han vågner 1 time efter med en bøvs der generer ham... i går kastede han op i sengen.
Når den ene begynder at græde ved putningen begynder den anden også og de græder begge to til de kaster op.
Putning:
19:00 flaske i sengen
19:15 godnatlæsning
19:30 godnatsang
19:32 babyflip
20:30 babyflip forbi
21:00 babyflip forfra
Vi ved godt at det er et skråplan at vugge ham i søvn, men det er så udmattende det andet og jeg bliver SÅ ked af det.
Det er som om at han ikke kan komme ud af den forestilling om at sengen er et forfærdeligt sted at være. Han hygger sig så længe han sidder op og hører historie osv, men så snart han bliver lagt laver han flitsbue. Tusnelda er lidt mere fleksibel og vil bare op og stå men overgiver sig ret hurtigt til søvnen med mindre brormand starter en heavykoncert...
Så skrev at vore dagsrytme så fin ud mht mad og søvn og vi har også rykket det som du foreslog, men putningen er uændret. Hvad gør vi???? Jeg klamrer mig til håbet om at du har svaret til mig!
Kærlig hilsen
Kathrine