Brev:
Kan ikke finde ud af flaske
22. januar 2013
Alder:
3 mdr.
Kan ikke finde ud af flaske
Kære Helen
Tusind tak for dine tidligere svar.
Jeg har nu en datter på 11 uger, der trives rigtigt fint. Der er dog det at hun ikke kan finde ud af flaske eller sut. Vi øver og øver med mange forskellige slags, men hun kan ikke finde ud af det. Min sundhedsplejerske har sagt, at hvis hun er sulten nok skal hun nok tage en flaske, og det er måske også rigtigt, men vi har både øvet lidt både når hun vågner om morgenen og er rigtig sulten og når hun har fået lidt mad - uden succes. Det er modermælk hun får i flasken, da meningen blot er at jeg måske kunne aflastes en enkelt aften og ikke at der ikke er nok mælk.
Er der nogle børn der ikke lærer at bruge flaske? Og hvordan når hun bliver lidt ældre og jeg måske ikke kan mætte hende? Kan man overgå til skemad osv uden brug af mme?
Håber på en genial løsning som vi ikke har prøvet? :)
Med venlig hilsen
Mia