Brev:
Sove i barnevogn udenfor
21. januar 2013
Alder:
8 mdr.
Sove i barnevogn udenfor
Hej Helen.
Bare lige et par hurtige spørgsmål...
Min datter sover sine 2 daglige lure udenfor i barnevognen...
Som du anbefaler i din bog om søvn bruger vi ingen afskærmning foran åbningen i barnevognen - men nu bliver jeg alligevel i tvivl om, hvorvidt det ville være hensigtsmæssigt, at jeg satte myggenet eller andet foran åbningen, så hun ikke hele tiden indånder ny iskold luft...!? Er kun kommet i tvivl, da alle andre i min gård har noget for på deres barnevogne...
Og den anden ting er brug af myggenet i forhold til at sikre, at katte og andre dyr ikke kan komme ind til hende og evt. lægge sig på hendes hoved... Min veninde arbejder i institution, hvor de altid SKAL have net over vognene pga. denne fare... Hvad tænker du...!? Min kæreste mener, at vores datter nu er så stor, at hun ville vågne og "skræmme" en evt. kat væk, hvis den forsøgte at lægge sig på hendes hoved...
Tak på forhånd...
Malene