Brev:
Må jeg bruge næsesuger?
16. januar 2013
Alder:
5 mdr.
Må jeg bruge næsesuger?
Hej Helen.
Min datter på snart 6 mdr., har siden hun var 6 uger været meget stoppet i næsen. Dvs. hun ikke er forkølet som man forstår det med snot osv., men når jeg bruger saltvandsdråber og efterfølgende næsesuger, kommer der stor bussemænd ud, som simpelthen stopper hendes næse og som irriterer meget. Det er derfor blevet et fast ritual hvor jeg suger næse hver aften, for hun kan sove.
Er det en dårlig ide? Og danner jeg på den måde flere bussemænd ved hende? Kan det ødelægge slimhinderne? Jeg gør det dog meget forsigtigt..
Hilsen