Brev:
Vitaminpiller
15. januar 2013
Alder:
15 mdr.
Vitaminpiller
Hej Helen.
Hvornår begynder man, at give vitaminpiller til børn? Min dreng er nu 15 mdr. Han spiser egentlig varieret, men jeg er alligevel ikke sikker på om han får alt hvad han har brug for af vitaminer.
Hilsen en mor:-)