Brev:
Gnider sig i øjnene
11. januar 2013
Alder:
5 mdr.
Gnider sig i øjnene
Kære Helen.
Min mand og jeg sad og snakkede om, hvorfor baby egenlig gnider sig i øjnene når han/hun er træt? Tørrer de ind eller begynder de at klø? Ved du det?
Hilsner
De nysgerrige forældre :)