Brev:
Skal jeg give mit barn jerntilskud?
21. juli 2003
Alder:
6 mdr.
Skal jeg give mit barn jerntilskud?
Jeg har en dejlig søn på 6mdr. og som er mit 3. barn.
Jeg er begyndt at give ham risgrød og skal snart til at prøve grød med jern i. Jeg vil gerne spørge om jeg skal give ham ekstra jerndråber ved siden af.
Jeg ammer ham stadigvæk og har tænkt mig at blive ved et stykke tid endnu, faktisk indtil han selv viser at han ikke vil mere.
Hyggeli hilsen fra Tupârna