Brev:
Græder når far putter
1. december 2012
Alder:
4 mdr.
Græder når far putter
Hej helen
Tak for dit svar ang putning- arbejder ihærdigt på at lytte til vejrtrækningen og dermed få min datter lagt i egen seng på det rigtige tidspunkt (nogle gange lykkes det, nogle gange ikke;-)
Vi er løbet ind i en anden udfordring ifht putningen - det er kun mig der kan putte hende. Hvis hendes far prøver bliver hun meget meget ked af det. Hun holder meget af sin far og han kan sagtens putte hende til middagslur. Selv om jeg har ammet hende helt mæt (som er en del af putte ritualet) så bliver hun ulykkelig, når hun kommer op i fars arme og det ender med at jeg må amme hende igen for at trøste hende. Det er selvfølgelig frustrende for alle at det kun er mig der kan putte hende - Har du nogle gode råd til hvordan farmand kan komme på banen?
Vi overvejer at introducere en godnat flaske med udmalket brystmælk så farmand har noget "positivt" at komme med og så vi er helt sikre på at hun er mæt
Med venlig hilsen
Kristine