Brev:
Kildevand eller postevand
27. november 2012
Alder:
3 mdr.
Kildevand eller postevand
Kære Helen,
Jeg har et spørgsmål til dig vedr. vand, som det fremgår af titlen:-).
Vi har en tre mdr. gammel datter, som får modermælkserstatning og den er blevet lavet på kogt kildevand, lige siden hun blev født. Vi bruger kildevand, fordi vi er blevet rådet til at bruge det bl.a. fordi vores postevand indeholder en masse kalk og fået at vide at små babymaver ikke kan tåle postevand før de er seks mdr. gamle.
Vores spørgsmål er, skal vi blive ved med at bruge kildevand eller skal vi går over til postevand?
Vi er i tvivl, fordi vores datters mave er en smule sart og lige nu virker det som om, at den er kommet i balance og vi tør ikke udfordre den:-). Vi vil kun gøre det, der er bedst for vores datter.
På forhånd tak.
Mange venlige hilsner,
Amela og Michael